Aziz Yıldırım Hakemlere Ne Dedi?

Yazar Unknown 12 Mart 2013 Salı 0 yorum
Aziz yıldırımın Bursa spor macı devre arasında hakemleri tehdit ettiği söylentileri sosyal medyada baya yankı buldu.  Açıkcası biz böyle birşeyin olduğuna inanmıyoruz. İşte spor dünyasından bazı isimlerin bu konu hakkında düşünceleri



İbrahim Seten: Aziz Yıldırım'ın devre arasında Özkalfa'yı "Cezanı ben veririm, hakemliğini bitiririm" diye tehdit ettiği kesin doğru.. Teyit ettim.. Yuhh!

Selçuk Dereli: En son aldığım bilgi;Aziz Yıldırım'ın iddia edilen sözleri hakemlerin gözleri önünde yaptığı ve onlarında bunu duyduğudur.


Kaya Çilingiroğlu: "Aziz Yıldırım'ın hakikaten Türk futbolundan yok olması lazım. Konuşmak istemiyorum ama ne hakkın var senin. Niye o zaman bu yasaları yapıyorsunuz merak ediyorum. Adam alenen tehdit ediyor. Süha Sidal canlı yayına bağlanıyor, suç duyurusudur bu. Kendi oyuncusuna da saygısızlık yapıyor, kendi kulübüne de saygısızlık yapıyor."

Süha Sidal: Tek gerçek var bugün Aziz Yıldırım'ın söylediği laflar. Polis kamerası kayıttaydı.

İlhan Özdemir: Aziz Yıldırım'ın çıkıp hakemleri tehdit etmesi! Buna biri dur diyecekse Galatasaray'dır. O da dur demiyorsa müstehaktır!

İsmail Sengul: Aziz Yıldırım hakemlere sizi bitiririm, cezanızı ben keserim diyecek, sonra bu ligin temiz olmasını isteyeceğiz ...

Erdi Pavlovic: futboldan soğuma nedenlerim: 1-aziz yıldırım 2-aziz yıldırım 3-aziz yıldırım 4-twitter'daki taraftar topluluğu

Hiç yorum yok: