AÖF İşletme Bölümü 4.Sınıf Dersleri ve Kredili Sistem

Yazar Unknown 10 Mart 2013 Pazar 0 yorum


AÖF İşletme Bölümü 4.Sınıf Dersleri 2012 2013 (7.Yarıyıl ve 8.Yarıyıl)
Açıköğretim Fakültesi AÖF İşletme 4.Sınıf Dersleri kredili sistem 2012 2013 sorumlu olunan dersleri kredileri ve üniteleri sayfamızda bulabilirsiniz. Açıköğretim 4.sınıf işletme dersleri nelerdir ve kaç kredi olduklarını tablodan öğrenebilirsiniz. Aöf işletme kredili sistem 4. sınıf dersleri 7.yarıyıl ve 8.yarıyıl olarak verilecektir.

AÖF İşletme 7.yarıyıl dersleri Denetim, İşletmelerde Sosyal Sorumluluk ve Etik, Sermaye Piyasaları ve Finansal Kurumlar, Stratejik Yönetim 1, Türk Vergi Sistemi, İngilizce 3, Türk Dili 1 derslerinden sorumlu olacaksınız. Bu dönemde güz dönemi ara sınav ve dönem sonu sınavlarına gireceksiniz.

AÖF İşletme 8.yarıyıl dersleri Finansal Tablolar Analizi, İnsan Kaynakları Yönetimi, Küresel Pazarlama, Stratejik Yönetim 2, Türkiye Ekonomisi, İngilizce 4, Türk Dili 2 dersleri vardır. Bu dönem sonunda bahar dönemi ara sınav ve dönem sonu sınavı olacaktır.

AÖF işletme 4.sınıf dersleri yeni sistem zorluk derecesi açısından sadece sınav yoğunluğu bakımından olumsuz düşünülebilir.

AÖF İşletme 4.Sınıf Sorumlu Olunan Üniteler
Kaçıncı üniteye kadar çalışacaksınız? AS ile ifade edilen üniteler ara sınavda sorumlu olduğunuz üniteleri gösteriyor yani kitabın yarısından sorumlusunuz. DS ile belirtilen üniteler ise dönem sonu sınavında sorumlu olduğunuz üniteleri gösteriyor bu demek oluyor ki final sınavında kitabın tamamından sorumlu olacaksınız.

AÖF İşletme 4.Sınıf Dersleri



AÖF İşletme Lisans Programı 4.Sınıf - 7.Yarıyıl Dersleri (Güz Dönemi Sınavı)

DERS KODUDERS ADIASDS
İŞL401UDENETİM1-41-8
İŞL201UİŞLETMELERDE SOSYAL SORUMLULUK VE ETİK1-41-8
İŞL403USERMAYE PİYASALARI VE FİNANSAL KURUMLAR1-41-8
İŞL405USTRATEJİK YÖNETİM I1-41-8
MLY201UTÜRK VERGİ SİSTEMİ1-41-8
İNG201UİNGİLİZCE 31-61-12
TÜR201UTÜRK DİLİ I1-41-8

AÖF İşletme Lisans Programı 4.Sınıf - 8.Yarıyıl Dersleri (Bahar Dönemi Sınavı)

DERS KODUDERS ADIASDS
FİN402UFİNANSAL TABLOLAR ANALİZİI--
İŞL402UİNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ--
PZL402UKÜRESEL PAZARLAMA--
İŞL406USTRATEJİK YÖNETİM II--
İKT402UTÜRKİYE EKONOMİSİ--
İNG402UİNGİLİZCE 41-31-6
TÜR402UTÜRK DİLİ II--

Hiç yorum yok: