Seniha Kanatlı Kimdir? Fotoğrafları

Yazar Unknown 10 Mart 2013 Pazar 0 yorum

27 Eylül 1987 Yeşilyurt doğumluyum. Doğu Akdeniz Üniversitesi’nde İngilizce öğretmenliği eğitimi aldım. Üniversiteye başladığım zaman televizyon dünyasına da girdim, spor yazarlığına yöneldim. Futbola olan merakımdan dolayı ve ailede futbolcu olduğu için spor yazarlığına yöneldim. Bunun yanında küçüklüğümde aynanın karşısına geçer sunuculuk yapardım, sunuculuk merakım o zamandan beri vardı.
Seniha nasıl biri?
Çok pozitif bir insanım, terazi burcuyum ve tüm özelliklerini taşıyorum. Her şeye olumlu bakarım ufak tefek olaylara kafamı takmam, kıskanç değilim ama beni kıskanlar var tabiî ki… Hayatımda şu an biri yok uzun bir süre de olamayacak
Kaç yıldır sunuculuk yapıyorsun?
Dört yıl var bu işle uğraşıyorum, zevkli bir meslek olduğundan dolayı severek yapıyorum ancak esas mesleğim olan İngilizce öğretmenliğini de yapmak istiyorum. Bu işi hobi olarak yapmayı düşünüyorum ileride…
Bu işin ne gibi zorlukları var?
Bence çok zorlukları var, öncelikle kendinizi yetiştirmeniz lazım. Ben bu alanda eğitim almadım ama eğitimden ziyade tecrübeye dayalı bir iş olduğuna inanıyorum. İnsan yaparak öğrenir. Zorluklarından biri insanların gözünün önünde olduğunuz için ilk başta özel hayatınıza dikkat etmeniz lazım. Yani özel hayatına çok dikkat etmelisin. Bu gibi dezavantajları var, rahat davrandığın zaman ise birçok eleştiri alabiliyorsun, dikkat etmen lazım her hangi bir genç kız gibi olmaman lazım, çünkü sonuçta seni tanıyan insanlar bunu yanlış anlar.
Peki şöhret bir rahatlık sağlamıyor mu?
Yani dört sene önce televizyon ekranlarına çıktığım zaman daha küçüktüm, 17 yaşındaydım, bu piyasayı bilmiyordum. Televizyonda büyüdüm, insanların gözü önünde büyüdüm diyebilirim. Şuan 21 yaşındayım ve kesinlikle bir şımarıklık yaptığıma inanmıyorum. Her zaman dikkat etmeye çalıştım, hatalarım da olmuştur ama artık bir meslek sahibi olduğum için attığım adımlarımda bundan sonra daha dikkatli olacağım. Büyüklerim sağ olsun beni bu konularda uyardılar, bende onların tavsiyelerine uyuyorum.
Yeni bir mankenlik ajansı kurdun, bu fikir nasıl doğdu?
Özlem arkadaşım ile kurduk ajansı. Özlem’le birlikte biz program yapmaya başlamıştık o programla birlikte dostluğumuz da ilerledi, zaten birlikte kalıyorduk. Programımızın içinde moda bölümü vardı, kendi programımızın çekimlerinde mankenlik yapardık. Sonra “neden ajans kurmayalım?” dedik, zaten çevremiz de çok geniş olduğu için sürekli iş teklifi geliyordu, mankene ihtiyacımız var diye. Biz de bu teklifleri diğer ajans sahiplerine yönlendiriyorduk. Sonra Özlem’le dedik ki “neden bir ajans kurmayalım, sonuçta bu işi yapıyoruz” ve Anjelo ajans doğdu, o bizim çocuğumuz oldu!
Angelo Ajans’ta eksiklikler var mı? Neden Kıbrıslı manken yok mesela?
Tabiî ki eksiklikler var, daha yeni kurulan bir mankenlik ajansı… Yerli manken çıkarmadığımız için bu konuda en çok bizi sen eleştirdin. Çok iyi yerli mankenler var ancak onlar da başka ajanslarda, onları alamayız. Bizim amacımız yurt dışından getirdiğimiz kaliteli mankenlerle biraz fark yaratmak. Çok da dikkat çekti yani mankenlerimiz. Yerli mankenlerle çalışma konusunda çalışmalarımız devam ediyor. Kadromuz daha tam oturmadı, daha yeni bir ajansız çünkü… Biz manken yetiştirmek istiyoruz, yani ülkeye gelen öğrencileri küçük yaştan başlamak üzere yetiştirmek istiyoruz. Bu konuda çalışmalarımıza başladık bile…

Sana göre diğer ajans sahipleri iş yapıyorum mu?
Tabiî ki takdir ettiğim örnek aldığım ajanslar var. Tartışılmaz isim ise her zaman için Bülent Günkut’tur, o bir numaradır her zaman için… Ama biz de gençler olarak onun izinde ilerliyoruz, ileride inşallah onun geldiği yere geleceğiz

Bundan sonraki hedeflerin neler?
Öncelikle hedeflerim arasından ilk önce eğitimim geliyordu, eğitimimi tamamladım kendi mesleğimi yapmak istiyorum. İngilizce öğretmeni oldum, şimdi öğretmenliğe başladığım zaman daha da dikkatli olmam gerekecek. Kendi programlarımda yaptığım mankenliği artık yapmayacağım. Sadece ajans sahibi olarak devam edeceğim. Televizyona da devam etmek isterim tabiî ki… Bize hep soruyorlar, “ajans kurmak bu bir heves miydi?” diye, heves değildi biz kalıcı olacağız. Çocuğu doğurduk, artık onu büyüteceğiz. Hedefim iyi bir kariyer yapmak.












Hiç yorum yok: